Reklamacje, zwroty i wymiana

Mam nadzieję, że znalazłaś się na tej stronie przypadkowo i nie zawiodłam Twojego zaufania :)

Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, regulamin sklepu jest cały czas dostępny i zawiera wszystkie niezbędne informacje. 

W innym przypadku proszę o kontakt. 

 

WYMIANA 

Jeżeli zamówiony przez Ciebie rozmiar lub kolor nie jest odpowiedni, to możesz dokonać wymiany w następujący sposób:

1. Złóż nowe zamówienie i opłać je.

2. Następnie dokonaj zwrotu pierwotnie zamówionego towaru.

 

 

 

ZWROTY / Odstąpienie od umowy - formularz do ściągnięcia

1. Masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.

2. W tym celu wypełnij koniecznie powyższy formularz, który wraz z czytelnym podpisem możesz przesłać razem ze zwracanym towarem na adres: Dress Up, Suwalska 6/39, 65-548 Zielona Góra. Formularz ten jest nam potrzebny, aby wykazać w księgowości, że faktycznie chcesz dokonać zwrotu.

3. Jeżeli zakupiłaś kilka produktów, a zwracasz część to do przesyłki i formularza koniecznie załącz ksero paragonu.

4. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

5. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Niestety nie przyjmuję paczek odesłanych za pobraniem czy "e-przesyłką".

6. W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócę Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów maksymalnie do 14 dni. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. W przypadku płatności "za pobraniem" zwrot zostanie wykonany na wskazane przez Ciebie w formularzu konto. 

7. Pamiętaj, aby zachować potwierdzenie nadania paczki do sklepu jeżeli dokonujesz zwrotu, dzięki czemu zabezpieczysz się przed jej ewentualnym zagubieniem.

8. Zwroty płatności z tytułu odstąpienia od umowy są dokonywane jedynie przelewem na konto bankowe. Oczywiście nie poniesiesz żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

9. Jeżeli wraz z zakupem otrzymałaś/eś gratis, odeślij go do nas razem ze zwrotem.

10. Jeżeli otrzymałaś/eś rabat na kolejną sztukę, pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu.

 

REKLAMACJA - formularz do ściągnięcia

1. Masz prawo do reklamacji z tytułu rękojmi, jeżeli w terminie do 2 lat zostanie stwierdzona wada fizyczna towaru.

2. W tym celu polecam skorzystanie z powyższego formularza, który po wypełnieniu i czytelnym podpisaniu możesz przesłać razem z reklamowanym towarem na adres: Dress Up, Suwalska 6/39, 65-548 Zielona Góra.

3. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Niestety nie przyjmuję paczek odesłanych za pobraniem czy "e-przesyłką". Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie to oczywiście sklep pokryje koszty przesyłki.

4. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, zużycie materiału oraz wady powstałe na skutek pielęgnacji niezgodnej z informacją na wszywce pielęgnacyjnej doszytej do wewnętrznego szwu produktu.

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 30 dni o czym poinformuję Cię niezwłocznie mailem.

6. Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się proszę z tabelą rozmiarów i porównaj ją z Twoimi ubraniami. Sprawdź także jak na różnych urządzeniach / ekranach prezentuje się ten sam kolor materiału danego produktu. Może on delikatnie różnić się z uwagi na parametry karty graficznej.

7. Pamiętaj, aby zachować potwierdzenie nadania paczki do sklepu jeżeli dokonujesz reklamacji, dzięki czemu zabezpieczysz się przed jej ewentualnym zagubieniem.

8. Zwroty płatności z tytułu reklamacji są dokonywane jedynie przelewem na konto bankowe. Oczywiście nie poniesiesz żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl